vrijdag 31 december 2010

Prijsvraagje...

HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY 2011!!!


Bij ons was het in ieder geval een start van het nieuwe jaar om nooit te vergeten! Fantastisch!!!!!
Hieronder laten we jullie een beetje meegenieten met het vuurwerk dat we te zien kregen!

Zoals beloofd een volgende prijsvraag!

Onze trip rond Aussie zit er bijna op en hebben heel wat afstanden afgelegd...

Nu is ons vraagje: hoeveel kilometers hebben we in totaal gereden met onze Falcon in Aussie??
Antwoorden zijn welkom tot 5 januari!! Dan maken we de winnaar bekend!

Veel succes en rekenplezier!! ;-)

Liesje en Thomas

XXX

6 opmerkingen:

  1. Helaba meid,
    Wow prachtige foto's weer, ik ben weer aant genieten voor de pc hihi
    Ik wens jullie een gezond en vooral liefdevol 2011. Dat eind januari er maar snel is, dat ik je een dikke knuffel kan geven. Oh zo lang geleden al seg, die tijd vliegt dat is niet normaal eigenlijk. Zo in een echt bed slapen zal wel deugd gedaan hebben. Valt dat zo mee in een auto slapen? Als je nog eens tijd hebt, mail je nog maar eens. Ik geniet nog van een weekje rust nu, na al dat eten en die bezoekjes pff :-)
    Tot snel meid xxxx Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi vakantiegangers!
    Ik wil ook even een gokje wagen voor de kilometers ;). Als ik jullie blog goed gevolgd heb, kom ik uit op 12326 kilometer! Best goed gereden voor enkele maanden op reis te zijn!
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey zusje en thomas,

    een kei goe en zeer liefdevol 2011!!!
    wij zijn wel blij dat jullie bijna terugkomen want we beginnen jullie echt wel te missen hoor!!!
    wat betreft jullie kilometeraantal gokken wij op een 14625km! alle geniet nog van uw laatste weken van uw reis en tot gauw grtjs dries en vero

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk al de schattingen.... Wie weet zit er al iemand wel pal op! ons valkske is gisteren verkocht dus de exacte km stand is geweten!! SPANNEND. Nog 2 dagen te gaan dus waag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 16598,487
    das het juiste antwoord se ;)
    veel plezier nog en i love you guys
    groetjes steven.. nele zal nog wel gokken denkek

    BeantwoordenVerwijderen